Kunst praktijk les 3: Egypte

Kunst praktijk les 3: Egypte

Opdracht:

Maak een eigen Egyptisch karakter in kleur. Je kan je figuur tekenen of digitaal maken. Je mag zelf weten hoe vrolijk je het wilt maken. Bij een Egyptisch karakter kun je denken aan gouden sieraden, Make-up of versierde jurken.

Mijn werk:

Ik heb ervoor gekozen om een Egyptisch god na te maken. Ik wilde eerst tekenen, maar ik zag een betere manier in Illustrator. Dus heb ik dit op Illustrator gemaakt:
Dit figuur is een kruising tussen de Egyptische godin Sekhmet en de Egyptische god Anubis. Ik heb de oren van Anubis geplaatst op het hoofd van Sekhmet. Zo heb ik het een beetje als mijn eigen karakter gemaakt. De huidskleur van Sekhmet was normaal geel, maar die heb ik wit gemaakt.

Oplossing alfabetpuzzel: Ik heb een mooie laptop

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

KG les 2: Mesopotamië

KG les 3 - Egypte

KG Les 1: SMAAK ONDERZOEK